آپدیت آفلاین محصولات شركت ESET آپدیت 7150 نسخه های v3.x v4.x v5.x

تبلیغات

نویسندگان

پشتيباني آنلاين

    پشتيباني آنلاين

درباره ما

    سلام دوستان من احمد عبودی پور سازنده ی این وبلاگ هستم. دوستان من سعی داشتم که در وبلاگم برای شما مطالب جدیدی در مورد دنیای کامپیوتر بگذارم . بازدید کنندگان عزیز اگر از مطلبی خوشتان آمده و می خواهید به اسم شما در وبلاگم درج شود به E-mail:ahmadap66@yahoo.com و G-mail:ahmadap70@gmail.com ارسال کنید. دوستان ما رو از نظرتون محروم نکنید. با تشکر و درود فراوان احمد عبودی پور مدیریت سایت

امکانات جانبی

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 4
    بازدید دیروز : 6
    بازدید هفته : 30
    بازدید ماه : 91
    بازدید کل : 7127
    تعداد مطالب : 76
    تعداد نظرات : 0
    تعداد آنلاین : 1

    چاپ این صفحه

    هاست لینوکس

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری

نظرسنجي

    از چه مطالبی خوشتان می آید؟

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 76
    کل نظرات کل نظرات : 0
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 14

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 4
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 6
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 1
    آي پي امروز آي پي امروز : 1
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 2
    بازدید هفته بازدید هفته : 30
    بازدید ماه بازدید ماه : 91
    بازدید سال بازدید سال : 366
    بازدید کلی بازدید کلی : 7127

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 18.216.32.116
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز :

چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

تبادل لینک

    تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان WWW.ahmadap.LoxBlog.Com و آدرس ahmadap.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.با تشکر.






خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین نطرات

آپدیت آفلاین محصولات شركت ESET آپدیت 7150 نسخه های v3.x v4.x v5.x

به روز رسانی بسته های امنیتی یکی از مهم ترین مواردی است که باید در انتخاب و استفاده آنتی ویروس ها بدان اهمیت ویژه ای داده شود. وقتی کاربر می تواند نهایت امنیت را در سیستم خود تامین کند که همیشه بسته امنیتی به روز شده ای داشته باشد تا با استفاده از آن و البته بانک اطلاعاتی که از آخرین فایل های مخرب وجود دارد سیستم را در مقابل حملات مخرب بیمه کند. به روزرسانی ها امروزه به تو دو صورت رواج یافته است. به صورت آنلاین که متداول ترین راه ممکن است اما برای بسیاری از کاربران انجام این کار شاید تا حدودی ملال آور باشد چرا که حداقل برای آنتی ویروس هایی نظیر Eset NOD32  یا Kaspersky برای مرتبه اول حتی با سرعت ها نسبتا بالا هم حداقل 1 تا 2 ساعت لازم است تا به روز رسانی انجام شود. این در حالی است که کاربر اگر بخواهد همین کار را برروی چند سیستم هم اعمال کند به شدت زمان گیر است اما راه دیگری وجود دارد که به روز رسانی به صورت آفلاین است. این کار بسیار مفید است، برای مثال وقتی کاربر آخرین فایل های به روز رسانی شده را دریافت کرده و آنتی ویروس را به صورت آفلاین به روز می نماید علاوه بر این که سرعت بسیار بالایی هم دارد برای مرتبه ها بعد به روز رسانی فوق العاده سریع و آسان می شود و البته می توان همین فایل آپدیت آفلاین را برروی بی نهایت سیستم هم اعمال کرد. البته گاهی هم نقش مهمی در از بین نرفتن سریال نامبرها و کرک ها دارد. ما هم قصد داریم از این پس فایل های آفلاین بسته های امنیتی معروفی نظیر NOD32 و Kaspersky را هر چند وقت یک بار به روز کنیم تا کاربران بتوانند به صورت آفلاین و البته بسیار سریع کار به روز رسانی را انجام دهند. این بار آخرین به روزرسانی نرم افزار امنیتی معروف Eset NOD32 را قرار داده ایم تا شما کاربرانی که ازاین بسته استفاده می کنید بتوانید از قابلیت های این نوع به روزرسانی استفاده کنید.
 
 

راهنمای دانلود

• دانلود کلیه فایل ها کاملاً رایگان بوده و قیمت های درج شده صرفاً به منظور آگاهی می باشد.
• پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً IDM استفاده کنید.
• فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.
• چنانچه قادر به دانلود از سرور آسان دانلود ، نیستید لطفا از لینک های کمکی استفاده کنید.
• در صورت دانلود نشدن فایل شما میتوانید برای رفع این مشكل در آخر فایل دانلود خود علامت سوال ؟ قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.

( لینک کمکی چیست؟ لینک کمکی، یک کپی مشابه از فایل است که بر روی یک سایت دیگر جهت دانلود قرار داده می شود و در مواقعی که یک سرور قادر به سرویس دهی نباشد شما می توانید فایل مورد نظر خود را از یک سرور دیگر دانلود نمائید)
• فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.
• فایل های بسیار حجیم  برای سهولت دریافت به چند بخش تقسیم بندی شده اند. پس از دانلود تمامی بخش ها همگی را درون یک پوشه قرار داده و اقدام به بازگشایی آنها از اولین فایل نمائید.
• چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید. در فایل های بسیار حجیم که به چند بخش تقسیم شده اند دقت کنید در هنگام بازگشایی بر روی کدام یک از قسمت ها پیغام خطای CRC داده می شود سپس برای دانلود مجدد فقط همان قسمتی که خراب دانلود شده است را دانلود نمائید.
• فایل هایی که پس از خارج شدن از حالت فشرده به فرمت iso. هستند می بایستی ابتدا با استفاده از نرم افزار Nero و یا UltraIso بر روی سی رایت شوند و سپس مورد استفاده قرار گیرند.
سئوالات و مشکلات خود را فقط در انجمن های سایت  www.asanforum.com   مطرح کنید و از ارسال ایمیل خودداری کنید.

 
کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.asandownload.com می باشد.


تاریخ ارسال پست: دو شنبه 23 مرداد 1391 ساعت: 6:0 بعد از ظهر
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: